Ayse15 Merhabalar ben Aptamil conformil mama kullanıyorum kilo alimi iyi ama çok kusuyor bimin mamasini denemek istiyorum kullanip memnun olan varmi 🙂
Dilanada Ayse15 ben kullandım cnm biz memnunduk kızım severek içti ama çok şekerliydi diğer mamaya göre kilo artışı de aniden çıkınca hemen değiştirdim sma geçtik