dilarakrt ben de bebeğime kıyamadım bir elim de bıçak vardı diğer elim karnımdaydı gece saat 3 e kadar odada ışık açık hüngür hüngür ağlamıştım sesli bir şekilde. En son yere kapaklandım artık. Kalkıp elimi yüzümü yıkayıp uyumaya çalıştım sabah gözlerim şiş bir şekilde kalktım. Sonra hemen bir kuran kursuna yazıldım kuran okumak ordaki manevi arkadaşlar iyi gelmişti. Tabi çocukla zor gitmek ben de zaten çocuktan sonra gitmedim. Ama namazlar asla hakkını yiyemem. Her şeyi tam kabullendiğim anda artık bir şey olmayacak dediğim anda oldu her şey. Hacet namazına çok önem verdim. Sonra tesbihleri önüme ne geldiyse isteğim hangileri doğrultusunda gerçekleşecekse onları çektim Allahtan istedim ağlaya ağlaya istedim. Secdede istedim. İnanır mısın hem de en güzeli oldu. Sadece güzel değil en güzeli oldu