Benim oğlum 3,5 yaşında başladı okula hamile olduğumu öğrenince bir süre sonra başlattım adapte olması için, şuan kardeşi 3 aylık ve 4 yaşında oğlum da kreşe devam ediyor, okula gitmese durum bizde de aynı olurdu, yetebileceğimi düşünmüyorum çünkü sürekli oynamak dışarı çıkmak istiyor , okulda herşeyi yapıyor gelince yorgun oluyor zaten sonra yemek uyku vakti geliyor.