Ben deprem ağını kullanıyorum. Balıkesirde oturuyorum 6lık depremde gercekten önceden bildirim verdi biz dış kapıya gittigimizde deprem basladı. Dün gecede 5lik deprem oldu yine öncesinde bildirim verdi. Yüksek depremlerde gercekten öncesinde geliyo bildirim ücretsiz kullanıyorum.