ftmylm Öncesinde kadın doğuma numara gittim.Tahlillerimi verdim.Ameliyat günü aldım.Ameliyattan birgün önce yatış verdiler.Yatışı yapıp eve gittim.Sabah erken servise gittim.Ordan ameliyata girdim.Göbek deliğinde 3 dikiş,karnın sol tarafında bir dikişim vardı.Bir gece hastanede kaldım.Ağrım çok olmadı.Bir haftada iyileştim.10 gün sonra dikişlerimi aldırdım .