Kızlar bir ara araştırdım yanlış hatırlamıyorsam hepsinin içinde şeker ve süt tozu vardı bebeğim yaşına girmek üzere yaşından sonra biberon maması yerine uyumadan önce bunu mu yedirsem diye düşünüyorum ama çok da kararsızım sizce faydalı olur mu hiç almasam mı?