Diane 35 nedir dediğimde bi kısımda bu yazıyordu.
doğum kontrolü açısından yetersiz olan ilaç. kullananlara tavsiyem bu ilaca fazla güvenmemeleridir. bu ilaç ağırlıklı olarak polikistik overli hastalarda meydana gelen hormon dengesizliğini ortadan kaldırmak, veya benzeri rahatsızlıklarda hormon desteği sağlamak için kullanılmaktadır.
Ben emziriyorum zlyanda kullanıyorum sırf korunmak istiyorsan bunu kullanabilirsin kadın doğum doktoru önermişti