40 gün önce sezeryan oldum içeride parça kalmış 2 gün önce de kürtaj oldum kürtaj olduğumdan beri hafif hafif ağrı kasılma giriyor karnımdan kasıklarıma doğru kabızda oldum dün gece tuvalette haliyle zorlandım kanamam biraz fazla geldi ve ayrıca ara ara karnımda şişiyor normal mi acaba