Aysenrgrkmm 9 kg çamaşır makinesinde halı yıkayan var mı 4m2 halım var ama ince makinem de yeni yıkamalı mıyım hangi programda?
Aysenrgrkmm Hiilyuss Hiilyuss [silindi] 2bebeannesi158_ Omeraslan simseklivekalpli maviev35 perla_ esraalic sadecesenmelek Maran-21 Nacafa kızlar makineye atmadım ilk defa elimle yıkayayım dedim oğlum kusmuştu öyle de yıkamaya vermek istemedim banyom çok küçük kabinde yıkadım kabininde küçük serip yıkayamadım ama kirli olan yerleri leke çıkarıcıyla çıkarttım sonra bir ağır oldu ki anlatamam kaldıramadım iyi ki makineye atmadim ayagimla ezerek suyu akittim biraz ama yine islak kaldi asamadim da
esraalic Aysenrgrkmm büyük olur bence makine almaz diye düşünüyorum benim küçük halıyı bile zor sığdırıyorum ben.
sadecesenmelek Aysenrgrkmm ben yıkadım 4 metre yolluktu ama zor sığdı ve kenarları yıprandı yırtıldı malesef
Nacafa Deri tabanlı halıyı yıllardır makinada yıkıyorum ben. Tabanı deri olduğu için fazla bir ağırlığı olmuyor yorgan programında yıkıyorum makinam 8 kg
Maran-21 Aysenrgrkmm kasa varsa naylon tahta üstüne bırakıp basın suyu süzülsün öyle yada banyo kovası üstüne bırakın suyu gitsin fazlası öyle asın bi yere iyi yaptınız makina mahvediyor halıları bu arada
eymenku Aysenrgrkmm üç metre kare mutfak halimi sık sık atarım katlayıp bu güne kadar bir sorun yaşamadım bu ince olan modellerden
sadecesenmelek Aysenrgrkmm sadece kirli olan yeri yıkadıysanz büyük ihtimal sarı lekeli kalır elde yıkanınca öyle olabiliyor inşallah olmaz 🥲