Over kist rüptürü olabilir, normalde kist patladığında ağrı olur ama ben ağrısız şekilde yaşadım. Kistim olduğunu bile bilmiyordum, reglim bittikten bir hafta sonra kanamam oldu doktora gittim ultrasonda baktı 2 cm kistin var patlamış, patlamamış hali 5-6 cm muhtemelen dedi. Tek belirtim kanamaydı, sizde de o şekilde olabilir