sude22naz 6 ay 4 günlük bebeğim var kızlar kırıım çıkınca spiral taktırmıştım o zaman sadece biraz lekem geldi sonra bidaha hiç regl olmadım 3 gündür oluyorum ama böyle su gibi şakır şakır gidiyor 3 gün olmasına rağmen bi azalma olmadı bu normal mi