Kız oğlum bu ay 3 yaşına girecek bana ve babasına aşırı bağlı biz olalım başka kimse olmasın çocuğun umrunda değil. Mesela birine bırakıp bir yere gidemiyoruz hala. Teyzesiyle dedesiyle vs oynar ama biz de olcaz. Hem de çekingen bir çocuk konuşması yaşına göre geri, doktor kreş önerdi bize de devletin kreşi çıkınca çok sevindik ve gönderdik. Evet aşırı kendini parçalamıyor ama evde bir tur ağlıyor sonra giderken susarak giriyor içeri, yüzü çok tedirgin be isteksiz ( orda zaten içim parçalanıyor) içeride bazen mutlu bazen mutsuzmuş. Aldığımda yüzü güleç çıkıyor yarın gideceğim diyor. Eve geliyoruz Anne tatill tatill diyo yani istemiyor. Orda sıkıldığına adım kadar eminim ama çok kararsızım. Bir yanım al yanında dursun diyor, bir yanım iyiliği için kalsın diyor.