Arelmommy yaa ahahaha teşekkür ederim😂😂
Gidip gelip sürekli hiç ağzınız boş kalmasın aburcubur oldukça çok tüketin, gece yemeleri de çok kilo bir şeyler yiyin uyumadan bir şeyler yiyip yatın bol karbonhidratlı ve ekmekle beslenin sade ekmek bile yiyebilirsiniz🥲 ben bu şekilde çok ağlıyorum hüüğğ 🥹🥹🥹🥹
Vermem gereken -8 kg kaldı