hepymomm valla bende oyleydim bi kere cahil cesaretimi diyeyim 1 kere bile sling kullanmadıgım halde evde esim yokken anahtarıda evde unutmusum slinge bagladım iş yerne gittim avmye arabasız sıcak havada perişan olduk ama bi sekilde gecti attım cocugu kızlara agladıda durmadıda ama cocuk bu yani kimse sana bakmıyor aslında ağladığında bi yerden baslaman lazım karar verdim mesela 3 aylık olduk bugunde arabayı alıp acık havaya gezmeye çıkmak istiyorum cesaretim yok ama yapıcam insallah, zaten onceden. Planlarsam olmaz yarım saat bile olsa cık bi anda cocugu alıp gez dolan yavas yavas alısıcaz