Merhaba canım anneler, bebeğim 4 aylık 1 haftadır ocean kan damlası kullanıyoruz, her gün kaka yapan çocuk 2 günde bir sadece bir kez yapmaya başladı. Keyfi iyi ıkınmıyor diye üstüne düşmedim ama ikidir kakasının kıvamı baya koyu sadece anne sütü ile besleniyor ve renk aynı sadece kıvamı koyu böyle bir sorun yaşayan var mı?