Günaydın sevgili anneler
İlaç olarak takviye kullanıyorum (imom latte) ama bazı markaların mesela bey organik anneler için anne mix gibi karışımları var. Belli özleri vs içeren. Mutlaka başka markalarda da vardır veya doğrudan anneler için olmayan şu atom vs dedikleri takviyeler var. En sağlıklı olan tabi ki kan vermek ve ona uygun şeyler kullanmak. Kan tahlillerimde bir sorun yok. Zaten kötü durumdayım da diyemem ama kışa girerken biraz daha kendimi güçlü hissetmek istiyorum. Çünkü oğlumla çok yoruluyorum ve erkenden uyuyorum. Biraz daha genel anlamda enerjik olmak için bu tarz takviye önerilerinize açığım.
Teşekkür ederim. 💐