Sezaryen doğum yaptığım için sütüm ilk günden azdı. Bebeğim emmeyi seven, ama süt gelmediyi zaman sinirlenib ağlayan bir bebek. İlk 5 hafta anne sütü ve mama karışık devam etdik. Bu süreçte az da olsa sütüm vardı ve bebek emiyodu. Sonra sütüm birden bire kesildi. Bebeğim anne sütü olmadan uykuya geçişte sorun yaşıyor. Süt artırmak için bildiğim her şeyi denedim, çaylar, özel içecekleri kullandım. Genellikle, sağ sütün artar diyorlar. Ama bende tam tersine oldu, sağdığım zaman sonra göğüsde süt olmuyor. Süt olmadığı için de bebeğim meme reddi yapıyor, emmek bile istemiyor, huysuzlanıyor.
Nasıl kısa zamanda bu sorunu çöze ve sütü artıra bilirim?