Lütfen çok bilmiş anneler yazmasın cevap. Dalga gececekler yazmasın. ( yok çocuğum seninle sohbet etmesini mi bekliyorsun bilmem neciler )
Daha önce post açtım. Bilenler hatırlayanlar vardır. Bebeğim 15 aylık düzeltilmiş 14 aylık. Babıldamadı hiç kelimesi yoktu. Şu an de de de da da da dı dı dı ba ba ba bu bu bu aaaa aaaa gu gu gu şeklinde babıldama var. Ama anlamlı kelimesi asla yok anne baba dede gibi. Herşeyi parmağıyla gösteriyor. Bazen anlamamazlığa vuruyorum bu sefer ağlıyor yaptırana kadar uğraşıyor. Yürümüyor henüz. Böyle çok hevesli ama bir ayağını yan basıyor doktor sorun olmaz dedi. Röntgen çekmedi. Sadece bir kaç hareketle muayene etti. Sıralama var. Emekleme hiç olmadı. Tummy time de nefret ediypr yüz üstü asla durmuyor. Ek gıda hiç bir şey yemiyor. Kemik gelişimi için ne vitaminler verebilirim neler yedirebilirim. Siz neler veriyorsunuz. Tavsiyeleriniz genel olarak nedir ?