Merhabalar
Oğlum 26 günlük, hastanede doğumdan sonra hemşireler memeyi daha teklif dahi etmeden silikon uç aldırdılar ve silikonla emzirmeye başladım. 3.-4. Gün olduğunda meme ucu yarasının acısından penyemi ısırarak, bir şeyleri dişleyerek güç bela emzirebildim.. sonra doktor tavsiyesiyle merhem ve gümüş kapakla tedavi ettim. geldiğimiz noktada oğlum neredeyse 1 aylık ve hiç memeden emmedi. Silikon taktığım an yaralarım geri geliyor ve ciddi bir şekilde meme reddiyle karşı karşıyayız. Sağım ve mamayla besleniyordu zaten hala kaşık biberon, sağım ve mama şeklinde ilerliyoruz. Hala her gün meme teklif etsem de bebeğim resmen dudaklarını kilitliyor ve almak istemiyor. Ağlama, sinir krizleri yaşıyor. Ben artık umudumu kaybettim. Emzirmek benim için acıyla özdeş. Bazen uyanmasını istemiyorum bile çünkü yine işkence başlayacak… emzirememenin bu kadar problem olacağını hiç düşünmemiştim…