Buca öğretmenler evi girişinde Ahmet Bekerecioğluna yaptırdık biz. Aşırı ilgilendi, keserken dualar okudu çok şaşırdım hatta. Hergün fotoğraf istedi yolladık baktı yorum yaptı. Geçen sene oğlum 4 aylıkken yaptırmıştık memnun kaldık. Ege sünnet kliniği diye geçiyor olması lazım.