Umayannesi8 Bebek arabası alacağız ama hemen çöpe atmalık olmasın iyi bir ürün olsun istiyoruz herkes bir marka model öneriyor genelde ucuz olanları öneriyorlar ama bir arkadaşım da çok pişman oldu
Hiilyuss Umayannesi8 ben chicco ohlala almıstım cok d amemnunum araba hafif 3 kg agırlıgında tek el açıp kapanıypr. Tek sorunu tutma yeri sabit. Bebegin yüzüne bakmak isteyen için uygun değil
cLearQueen Umayannesi8 kraft kenya almistim ben 1 yildir kullaniyorum kum çakıl taş her yerde rahat gidiyo yatar pozisyonu da iyi
myavocado cLearQueen Kanka minder gibi birşey aldın mı arabaya, sürüşü hafifliği çok iyi ama sanki çocuk hep kayıyor dik oturmuyor gibi geliyor bana. Benimki mi öyle yapıyor arabadan mı anlayamıyorum 🤷🏻♀️
yuceaybars Umayannesi8 bagi heritage kendim kullanıyorum ve tekerlek sistemi sayesinde en taşlı yolds bile çok rahat sürüş veriyor
Selin3434 canmanayvesuyu ya emniyet kemerleri arabaya dikili ya çocuğun kulağına boynuna denk geliyor diyolar rahatsız oluyor diyolar öyle mi ?
patlakprezervatif Umayannesi8 Kraft balear aldım. Doğduğundan beri onu kullanıyorum. Tek elle kapanıp açılıyor araba hafif
xbeyzax Umayannesi8 pierre cardin legend travel al derim kesinlikle ben ucuza kaçmadım araştırıp bunu aldım ve çok memnunum aldığında sende memnun kalacağından şüphem yok kalitesi ağırlığı sürüşü çok güzel