kizilkurt Lutfen bakin bebegim 7 aylik ve ben memeden kestim bagisikligim dusuk diye ama hic durmiyir birseyde yemiyir ne yapabilitim hep agliyit
dilekdb kizilkurt Sırf bağışıklığın düşük diye kendin isteyerek mi yoksa doktor mu söyledi canm eğer sen karar verdiysen bence çok yanlış
Melekkk06 kizilkurt bayıldığımi bilirim emzirirken doktorum memeden kesin dedi yoksa siz kendiniz mi kestiniz
1cocukannesi_1 kizilkurt 7 aylık bebeği memeden kesip mama vermeyip sadece ek gıda ile beslemeye çalışmıyorsunuzdur inşallah. Hiç bir şey yemiyor cümlesinden bu kanıya vardım inşallah yanliş anlamışımdır
ipeksiiimom kizilkurt doktorunuz mu kesmenizi söyledi? Sadece ek gıda ile asla doymaz 7 aylık bi bebek mama vermeniz gerekiyor çünkü daha ekgida tadım aşamasında. Mamayı da birini sevmediyse başka mama içirin sevdiğini bulana kadar illaki içecektir
SheDoesntCare kizilkurt çok geçmiş olsun hemen alışmaz mamaya ama yavaş yavaş alışır İnşallah stres yapmayın
ChatGPTanne_ kizilkurt belki atak zamanları diş sancıları falandır canım Sıkma canını mama artı ek gıda ver bi kaşık bile bi kaşıktır İnşallah düzelir bu durum
aylin1907 Biberonu değiştirin bir iki kaşıkla verin mamasını düzelecektir stres yapmayın lürfen . Bu arada çok geçmiş olsun şifa diliyorum 🌹
Kitsu Çok geçmiş olsun bir fikrin yok ama bir bebek için büyük değişiklik zaman tanıyın alışacaktir. Biz bugün odasını değiştirdik diye durmadı ağladı uyumadı düşünün.