dogukanefe 7 aylık bi oğlum var şuan 180 cc mama veriyorum günde 3 ve ya 4 kere mama veriyorum . 3 kere de ek gıda alıyoruz . Miktarı iyi mi yoksa arttırmalı mıyım?
derininci 7 buçuk aylık ikizlerim var biri 120-150 içerken diğerine 60 bile zorla içiriyorum. Herşeyi denedim ama içmiyo