Minikbiiranne Kızlar dişimde iltihap vardı antibiyotik kullanıyorum ve bugün şükür az geçti ama hala var zonklama tamamen geçmiş değil ama ilk günkü gibi de ağrılı değil normal mi bu zonklama da geçer mi ilacım yarın var bi sonra bitiyor
durueflin1702 Minikbiiranne iltihaptan dolayı normal ama geçmezse tekrar doktora danışın bence bazen tam olarak iltihaplanma geçmiyor tekrar antibiyotik kullanmak gerekebiliyor rahatlamak için ağzınıza bir iki karanfil atıp birkaç dakika çiğneyebilirsiniz ama yutmayın rahatlatır vede antiseptik özelliği var karbonatla gargarada iyi gelir
Minikbiiranne durueflin1702 teşekkür ederim deneyeceğim ama geçerken böyle bir durum normalmi merak ettim az geçti tam geçmedi yani
durueflin1702 Minikbiiranne kendimden hatırlıyorum normal sonuçta iltihap var hemen iyileşemeyebiliyor yediklerimiz içtiklerimizde etkiliyor sıcak soğuk tüketirken dikkatli olun hassas olduğu için zonklama yapar. Ama bu daha uzun süreli devam ederse tekrar bir gösterin doktora