Çok yoruldum şu gaz olayından. İlk çocuğum da gazlıydı ama bu kadar değil. Bu çocuğun içinde gaz fabrikası var yani bunun başka açıklaması yok. Gaz sancısı çekiyor masaj, yağ vs elimden ne gelirse yapıyorum bayaa bayaa gazı çıkıyor rahatlıyor. Tam yatağa giriyorum tekrar ıkınmaya başlıyor. Hadi bakalım baştan başliyoruz. Üstüne reflü var. Gazı biriktiği nde boğuluyor gibi oluyor tuhaf,korkunç bir ses çıkarıyor. Artık kulaklarımı tıkamak istiyorum o ses çıktığında Hiç bitmiyor gazı. Hiç ama. Hiç mi birşey fayda etmez? Etmiyor. Herşeyi denedim. Çok yoruldum gerçekten. 😞