Yani dysonların philipslerin çoğu çok ağır ve kullananları ilerde bilek ağrısı riskleri bekliyor. Halter gibi kontrollü ağırlık tutmuyorsunuz çünkü. Bosh daha haff bazı modelleri, tefaller çok hafif ama çekişi daha az. Bence canavar gibi çekmesine gerek yok, canavarlarla yaşamıyoruz tozu alsın tüyü alsın işte tamam. Türkiyede çok popüler değil ama hepsine taş çıkaracak shark var, o da pahalı ama dyson gibi. Bence mümkünse gidin tutun elinizde ben philipse bakıp beğenenlere çok şaşırmıştım, dedem de aldı kullanamıyor bür sürü ıvır zıvır kocamanlığından.