mahfat Selam kızlar dört günlük bebeğim bugün dortuncu defa kakasını ypaiyor ishal olmuş gibi sizce sebebi nedir ne yapmam lazım bakarmisiniz
[silindi] mahfat Anne sütü alıyorsa cıvık yapması normal ishal değil. Bi huysuzluğu rahatsızlığı ateşi vs yoksa öyle yapması normal kabul ediliyor
defnedilej mahfat zaten yenidoğan bebekler sıvı şekilde kaka yapar.yani günde dört beş defa yapmaso çok normal.hatta her bezde bile yapabilir.sonuçta beslendikçe kaka yapar.eğer ishal olsa bezden taşar çok kötü kokar.
aylinbebek541_ Ahh 13 aylık şuan kızım ..ilk günler bende bu goruntüyle karşılaşınca soluğu dr da almistım ama nornalmiş bizim dr probiyotik vermişti 3 ay kullanmıştım ben