Zynpsare 17 aylık saat başı ağlıyor , bazen (en az haftada 1 2 gün) gece kalkıp sabaha oturuyor geri uyumuyor bu en iyi hali diyeyim 😇🙃 bir kaç ay öncesine kadar her gece kaçta uyutursam uyutayım bir kaç saat uyuyo kalkar 5 6 saat oturursu ilk 5 ay neredeyse hiç uyumadı 5aydan sonra da gece sadece 2buçuk 3 ve 6 arası uyku uyudum ilk 5 ay oda aralarda ağlayarak 🥲 ve 12 aylık olduğundan beri çalışıyorum 17 aydır 1 kez uyuyakalmak diye bişey görmedim 🤓üstelik sürekli mız mız ve huzursuz hali sürekli en tepelere tırmanması da cabası 🥲 ama yine de canım oğlum iyi ki var keşke biraz dinlenmeme fırsat verse ama 🤓