Viyan Merhaba arkadaşlar Lazerle göz çizdirme ameliyatı olan var mı? Yada olup memnun kalanlarda görüşlerini almak isterim. çok karasız kaldım yaptırmak istiyorum ama kafamda çok soru var.sonradan pişman da olmak istemiyorum.
[silindi] Viyan Eşim 2019 senesinde yaptırdı memnun gayet bir sorun yok tek sorun çapaklanma yapıyor galiba önceden böyle bir sorun yokmuş ama lazerden sonra olmuş öyle söylemişti kendisi. Eşimin dereceleride baya büyüktü bu arada astigmatı vs nerdeyse her yeri bulanık görüyormuşum ben dünya varmış dedi
betulggd Viyan abim yaptırdı çok memnun. Bildiğim kadarı ile belli bir yıl göz numaranızın sabit kalması gerekiyormuş. Ben de istiyorum ama hep değişiyor benim numaram
Viyan [silindi] çok teşekkür ederim yorumunuz için yararlı geldi.uzatmayayım o zaman en kısa sürede yaptırıyorum
queen_bee Viyan 2011 yılında yaptırdım, aradan kaç sene geçti ve çok küçük bir gerileme var, onun dışında gayet memnunum. Hiç ertelemeyin bence, hemen yaptırın🌸