Kızlar 2 aydır diyetteyim. 77den 71 e indim.Daha öncede diyet yapıp bu kadar kilo vermiştim.Ama 71 de takılıp kalıyorum veremiyorum sonra da pes edip bırakıyorum bu kez çok kararlıyım.Neler yapmalıyım vücut kitliyor kendini tavsiyelerinizi ihtiyacım var