Merhaba.
Oğlum 18 aylık olmak üzere ögle uykusundan cok memnunum. Tek uyku yapıyo ve 2 saati buluyo hatta geçtiği bile oluyo. Ben de bu sırada dinlenmiş oluyorum.. cunku yalnızım annem de kayınvalidem de uzak biraz.. kendime bile vakit ayıramıyorum cunku cok anne kuzusu (mutfaga gitsem oyuncaklarını toplayıp yanıma geliyo😂 ya da wc gittiğimde kapı önünde bekleyip bazen de ağlıyo🤤)
Geceleri hala cok uyanıyoruz. Bu gece mesela 3 kez uyandı en son çare uykusu daha fazla açılmasın diye aramıza aldık. Uyanıp memesini beşiğinden sallandırıp oyunlar yapıyo😂 ve ben sürekli kalk yerine yatır, uyumasını bekle sonra kendin uykuya dal biraz yoruldum. Ben ne kadar yorulurdam daha az verimli olurum (uykumu alamıyorum)
Artık odasını ayirmak istiyorum ama kıyamıyorum.. ikimizin için de bence en iyisi bu olacak😷 biz uyumadan gece süt veriyodum ama az önce bir yazıda bunun bebeği rahatsız edebileceğini okudum. Hazımsızlık yapabilir, rahatsız edebilirmiş.
Cok uzattım😄 sorum şu: gece beslenmesini kessek daha rahat eder mi ve ağladığında ya duymazsak? Eşimin maşallahı var seslendiğim halde zor uyanır.. şuanki beşiği ve kendi odasındaki farklı (kendi odasındaki daha ağır tahta) ya bir yerini vurursa? Acaba aman nasıl olsa bu saflar kalkacaklar dusuncesi olduğu icin mi sürekli kalkıyo😂 ayrı odaya gecse umudunu keser mi? Ama bu kez de ben vicdan azabı cekerim😪😭😭 ne yapmam gerek? Tavsiyeleriniz var mı?