kaderbilge rahatsız oldukları zaman istemiyorlar zaten bezi benim kızımda oyleydi kaka yapınca söylerdi almamı isterdi sizde ufaktan alıştırın surekli konusun her yaptığınızi anlatın inanın faydasını göreceksiniz herkes zor bir süreç diyor evet cocuga göre çok farklı ama benim kızım ne beni yıprattı ne de kendini şükür biz kolay atlattık geceli gündüzlü temizlendik sabir ve anlayış önemli rabbim sizinde yardımcınız olsun