Egzama.. dermatit..
Bir baş belası..
Benim oğlum sarışın ve beyaz tenli maalesef bizdede var.
Ama besin alerjisi vs yok.
Tam tersi yoğurt Kefir hastası her öğünde tüketir.
Bizim biraz genetik.
Bu hafta atak dönemindeyiz ve kortizon içeren bir krem verildi nohut büyüklüğünde ondan sürüyoruz şükür azaldı.
Fakat bizim yüzünde değil göğüs,sırt ve popo bölgesinde
Mustela kullanıyorum
Doktorumuz bize şunu önerdi ve bilimsel çalışma olduğunu söyledi
1 damla ( çok önemi 1 damla sadece) domestos u küvete döktük ve sulandırdık. Baya bir su ile küveti doldurduk oğlumu içerisine (ağzı gelmeyecek şekilde) sokup çıkartık bir kaç kere.
Çok şaşırdım doktor söylediğinde ama araştırabilirsiniz gerçekten doğruymuş
İnşallah şifa olsun💙