kaktuscicegi_ Merhabalar 9 günlük bir kız bebeğim var ve şu iki gündür gazdan kıvranıyor adeta. Memede uyutuyorum meme harici sakinleyemiyor. Mama takviyesi de yapıyorum. Sizler gaz için neler yaptınız ? Birde Yenidoğanlaro kaç saatte bir besliyorsunuz ?
ldb kaktuscicegi_ duş ve masaj aşırı iyi geliyor bir de lektaz(adı buna benzer bir şey) gibi bir damla vardı bana önermişti onu kullanmadım ama memnun kalmış herkes. Nurse harveys damla kullandık yani %30 etkli oldu. Eğer devam etseydi o damlayı alıcaktım. Ama masajla çözdük biz o işi masaj ve damla baya işe yarıyor
ldb kaktuscicegi_ 2 saate bir deniliyor fakat o sütünün tam kapasitesi için biz ilk 1 hafta iki saate bir emzirdim ikizleri. Sonra dayanamadım ne zaman isterlerse ağlarlarsa o zaman emzirdim çok şükür sarılıkta olmadı. Yani zaten 3 saate maks 4 saate uyanıyor. Ama dikkat et sarılık olmasın
denizalismom kaktuscicegi_ siz bi süre yediklerinize dikkat edin. Bol bol masaj yapın , ayak altına da . Bebe yağı sürün karnına
kaktuscicegi_ ldb bugün duş aldırdık masaj yaptım dediğiniz gibi daha rahat oldu şükür uykusu da oldu en azından çok hızlı uyanıyordu gazı olunca