momikaa ailede 2-3 kişide var çok nadir yani sıkmayın canınızı stres yapmayın annemde de hiç yokmuş doğuştan değilmiş 25 yaşında başlamış stres yapmamak çok önemli ben annemi bildim bileli hep öyle hatta elleri falan tamamen bembeyaz artık o çok rahatsızlık duyuyor ama ben hiç yadırgamıyorum öyle bile çok güzel