HilalKaan
%80 anne bebeğinin kabız olduğunu, çok aşırı huzursuzlandığını hatta kakada kan olduğunu söylüyor.
Biz bu ilacı iyiliği için vermiyormuyduk?
Her bebek farklıdır. Her bebeğin her ilaca tepkisi farklıdır göz göre göre sen kullandın iyi diye ben bebeğim kıvranırken ya arkadaş kullandı ama iyi dedi yok huzursuz olsun sağlık ocağı verdi mükemmel bu mu demeliyim?
Para vermeye kimse ölmüyor yani..