kuzeymom28 bizim de travel model vardı ama yazın girmesiyle globber aldık 3 ay hep ona bindi. Arabasına bindirince istemedi zaten o kadar ağırdı ki artık itemiyordum kendim de açıp kapatamıyordum. Joienin bastın arabasını aldık havalar serinledi çünkü bisikleti kaldırdık. Öyle çok sevdi ki tam yattığı için çokta güzel uyuyor dümdüz yatak gibi oluyor. Hafif ve ben tek ayak ve tek elle açıyorum kendim taşıyabiliyorum. E benekte hem indirime giriyor 5 küsür gibi bi fiyatı var