Merhaba, 5 ay önce sezeryan doğum yaptım doğum esnasında omzumda bir ağrı hissetmiştim o zamandan beri omzumda ağrı var bazen bıçak saplanır gibi oluyor. Birde sırtımda iğne yeri acıyor bu zamana kadar hiç hissetmedim ama bu ara resmen nereye yapıldığını bile gösteririm öyle bir acı başına gelen vardır mutlaka çözüm yolu var mıdır bunları doktora gideceğim ama merak ettim yinede