15 aylık oğlum evde resmen yapışığız babaya gitmez gitse de ilk fırsatta yanıma kaçar kucağıma atlar. Kendi kendine 5 dkdan fazla oynamaz. Ama dışarı çıkınca ya da kalabalık bir ortama girince oradaki insanlar dikkatini çekiyo oyun yaparlarsa yaptıkları oyunlar dikkatini çekiyo ve beni çok da aramıyo arada bir kontrol ediyo orda mıyım diye göz ucuyla bakıyo sonra devam ediyo. Bunun iyi bi şey olduğunu güvenli bağlanmadan olduğunu biliyorum aslında ama ne biliyim evde sürekli yapışıkken dışarda öyle olmak bana garip geliyo bu sefer de yani yapışık olmasak da en azından arada gelsin istiyorum. Bundan sonra hep böyle mi olur yoksa ilerleyen aylarda değişiyor mu acaba sizin bu aylarda veya daha büyük çocuklarınız size nasıl davranır