kelebegiminannesiyim 2 yaşındaki kızıma 1 haftadır hiçbir şey yediremiyorum. Artık canım çok sıkılıyor kendimi o kadar yetersiz görüyorum ki. Ne verdiysem yemiyor. Yediği şeyleri bile yemiyor. Sadece makarna patates kızartması yiyor o kadar
momikaa kelebegiminannesiyim Hasta mı ya da yakın zamanda hastalandı mı? Dönemsel olarak iştahsızlık görülebilir çocuklarda ya da çok güzel yediği bir yemeği veya besini bir süre sonra yemek istemeyebilir siz teklif edip farklı şekillerde yedirmeye çalışın yine de ama sabırlı olmak gerekiyor bu konularda fazla ısrar ve baskı ters tepebilir
bsrakurt kelebegiminannesiyim benimki de yemiyor yarısını yiyor yarısını kusuyor bu yemek konusu en zorlandigim tahammül edemediğim şey çok da emmedi zaten kendi bıraktı belliymiş iştahsız çocuk olacağı memeyi ağlayarak emiyordu çok değişik cidden 😑
kelebegiminannesiyim momikaa herkes aburcuburdan için şunu ver bunu ver diyor. Onlar ver dedikçe ben de ısrarla hayır diyorum öyle tepki veriyorlar ki kendimi acımasız anne gibi hissediyorum o kadar canım yanıyor ki 😭
momikaa kelebegiminannesiyim abur cubura alışırsa hiç yemek yemek istemez ve işin içinden asla çıkamazsın kimseyi dinleme açlıktan ölmeyecek kadar yiyorsa sıkıntı yok acıkınca zaten yiyecektir yine de yemezse bi doktora danışmalısınız
kelebegiminannesiyim momikaa makarna ya da patates kızartması verince yiyor ama nereye kadar makarna vereceğim ki
kelebegiminannesiyim momikaa elimden geldiğince veriyorum ama yok. Bugün hiçbir şey yemedi. Ne kahvaltıda ne öğlen ne akşam. 3 tane erik yedi bir de yatmadan önce yoğurt yedi o kadar 😞
Ozhanoslem @kelebegiminannesiyim benim kızımda yemek.konusunda hemen hemen aynıydı ama illaki kandığı yada korktuğu birşeyler vardır. Benim kızımın günde bir çikolata yeme hakkı var. Yemek yemediği zamanlarda bunu kedilere vericem onlar yesin dedim ben vermedikçe inanmadı sonra gerçekten attım balkondan aşağıya madem yemiyorsun yesin kediler diye. Şimdi anne yemek yiyip çikolata mi yiyebilir miyim der. Yine herşeyi yemiyor ama en azından tadına bakmaya meyilli
kelebegiminannesiyim Ozhanoslem ben normalde abur cubur vermiyorum. Şuan hamileyim erken doğum riskim var o yüzden annem yanımdaydı o dönemde abur cubura alıştı. Ona alışınca yemeği bıraktı. 2 yaşında tehditlerden de anlamıyor maalesef