soykan97 Okuyordum o dönemde, 0-6 ay kitaplardan. Zeka kartları var 0-6 ay, yüzüstü yatırıp önüne onları koyuyordum. Oyun halısı kullanmaya da başlamıştık sanırım o dönemde, 3 ayda pek oynayamasa da oyuncakları filan hareket ettirdikçe yavaş yavaş alışıp oynamaya başlıyor 4-5 aylık olunca. Sesli, parlak çıngırak tarzı oyuncaklar da ilgisini çekiyordu, gözü ile takip ediyordu.