momikaa gizem6767 bence başlayın geç bile hem alışkanlık kazanması hemde diş sağlığı için çok önemli bizimki 29 aylık çok seviyor diş fırçalamayı ☺️
CuteBadesMama gizem6767 ilk dişi çıkınca günde bir kez parmak fırçayla fırçalayarak başladım. 2 buçuk yaşında kendi kendine fırçalıyor şimdi.
suheyla92 gizem6767 ilk disler ciktiginda baslanmali diyor doktorlar ben o kadar erken baslayamadim ama 1 yasinda basladim once ben fircaliyorum hosuna gidiyor izin veriyor kendisine
Purpleblueyellow gizem6767 ben de alışkanlık kazansın diye uyumadan önce bir kere suyla fırçalıyorum o da alıştı baya çok hoşuna gidiyor. Macun da almıştım ama tadını sevmedi. Dişçi bi arkadaşım temiz bi bezle silsen de yeter macuna gerek yok demişti