cocukgelisimcianne Kızlar merhaba. Oğluma 2-3 yaşında kan damlası başlamıştık ve dişlerinde lekeler oluştu. Şu an 4.5 yaşında okula başladı ve bu lekeler onu rahatsız ediyor artık. Bir defa diş doktoruna götürdüm ama ilgisiz gibiydi başından savdı sanki ve bir çözümü olmadığını söyledi. Bir de size danışmak istedim. Bu lekeler nasıl geçer? Özel bir diş hekimine götürsem diş temizliği vs geçer mi?
prenses3565_ cocukgelisimcianne ya kizimda baya dusuk geldi kan degeri leke yapiyo dedim bir ton sey kullandim duzelmedi artmadi doktor bunu vermek zorundasin dedi leke yapiyor dedim onlar sut disleri zaten dokulecek 6-7 yasinda kansizligi suan daha onemli dedi istah sifir mecbur basladim ya insallah cok olmaz leke ya
avocadooo Oğlumda da oluşmuştu doktorumuz temizledi şuan eski haline döndü şükür. Ama sizin üzerinden baya zaman geçmiş sanırım, bence daha fazla beklemeyin. Çünkü leke olan yerler çürümeye çok müsait oluyormuş öyle demişti doktor.
babyyymom Gc tooth mousse var ya onu kullanın gece uyurken dişlerine sürün düzenli kullanımda işe yarıyor