Hatice04 Doğum parasını alan var mı ? Aldıysanız nasıl yapılıyor süreç nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz?
mamylatte Hatice04 ilk bebeğiniz mi Önce E devlet den başvuru yapıyorsunuz sonra açıklanınca bankadadan gidip çekiyorsunuz
alpannesi37 Hatice04 başvurduktan sonra ilköğretmenim ailem uygulamasına bakın orada yatırılınca görülüyor
Hatice04 mamylatte Bebeğim E devletten başvuru yaptım ama henüz bişey yok anlayamadım, hangi bankaya yatırıyorlar ptt falan mı acaba