kelebek222 Oğlum hic akşam yatıp sabah kalkan bir bebek olmadığı icin masallah diyim sizinkine biz gece 2 saat arayla uyanıyoruz fix yanı. Benimki de Demir ilacını kusuyor bende newvit denemeyecm bakalım ona da iyi diyorlar