Karamgurme bende 31 yaşındayım 2 çocuğum var prezervatifle korunurken (yırtılma sonucu) gebe kaldım ertesi gün halı almama rağmen ve düşük yaptım ağır bi süreçti ki hep böyle korunduk 8 yıl hiç sorun yaşamamıştık ama dikkat ettikçe aksilikler oldu. Ve şuan emzirme dönemimin bitmesini bekliyorum ameliyat olacağım normal doğum yaptığım için. Spiral ve prezervatif ile korunuyoruz ama her ay yine stresli geçiyor benim için kesinlikle olmayacağını bildiğim halde. Ve ayrıca artık geri dönüşü olmayan bi durum değil yani tekrar bağlanabiliyor oda olmadı tüp bebek olabiliyor yani bence sürpriz bi bebektense ben diğer seçeneği göze alıyorum Rabbim aratmasın kimseyi ama çözümsüz değil artık tüp bağlatma konusu da. Bence bu şekil konuşanlar geri dönüşü olmadığını düşünenler olabilir buna sen ve eşin karar vermeli sonuçta bi anlık bişeyle bi bebek daha bi ömrü farklı bi yöne çekebilir