meritt25 Herkese selam oğlum 8 ay 3 günlük. 20:30 da mamasını yiyip 21:00 a kadar uyumuş oluyor. 00:00 gibi tekrar uyanıp yine yiyor. Gece 02:00 de yine yiyor ve sabah 5 yada 6 da tekrar yiyor. 8 de kalkıyor bazen 7 de. Bu süreç benim için çok yorucu nasıl başa çıkacağım bilmiyorum sabaha kadar sürekli ayaktayım nerdeyse. Öneriniz ne olur bana siz nasıl kestiniz
miladrian meritt25 Merhaba, aynı düzeni x2 olarak ikizlerle yaşıyorum. 6. Ayında kesmeyi planlıyorum. Siz kesebilirseniz bana da söyleyin, sonrasında bende faydalanayım. Deneyimli annelerinde yorumlarını bekleyeyim 🌺
AyseSena meritt25 23 aydan selamlar sadece 2 ye düşürebildim bazen o da değişiyor artık emzirmeyi sonlandıracağım en kısa zamanda uykular harcamama başka bir arkadaşımın bebeği 1 yaştan sonra gece uyanmadan sabaha kadar uyuyordu. 🤷🏻♀️
bayanseymamom Valla başa çıkan varsa söylesin emzirmeyi kesmediğimiz sürece hep böyle olacak heralde uykular haram öyle bişey ki kımıldandıkca aha uyanıcak diye uyunmuyor da
adaatuna meritt25 bir gece beslenmeyi kestim bir anda ilk gece her uyandığında su teklif edip sakinkeştirdim ikinci gece bir uyandığında sakinleştirip uyutmaya çalıştım diğerinde su verdim böyle böyle alıştı bir kere kesince asla geri dönmedim önemlimolan bu bence
_muzikutusuu meritt25 bizde 8 ay 15 günlüğüz bizde aynı durumdayız doktorumuz bu aylarda hala bebek acıkabilir gece beslenmesine kalkabilir bu normal bir şey dedi öğünü atlamayın bu seferde iştahsızlık yapabilir bu da zayıflamaya neden olabilir dedi
beribeli Bizimki de aksine hiçbir şey ağzına sokmuyor bu seferde açlıktan sürekli uyanıp duruyor ne yapacağımı şaşırdım
cnngkdmr meritt25 benim ki de aksine hiç uyanmaz ya mama yapıyorum asla ağzını açıp içmez imkanı yok boşa gidiyor mama bırakmak istiyorum ama zayıf olduğu için gece içsin kg alsın diye bırakmıyorum yoksa 6 ya kadar bi şey içmez ona kalsak
sdemir0652 Benim oğlum da 5 buçuk aylık 4 saatte bir mama veriyorum alıştı kendi uyanıyor artık ama bu aylarda normal galiba gece beslenmesi olmalı. Akşam 7de veriyorum uyuyor 10da tekrar 2 de uyanıyor yine veriyorum sonra sabah 6da uyanıyor zaten veriyorum o şekilde hep bu aydakiler böyle yapıyor mu acaba merak ediyorum 😅
miladrian sdemir0652 işte o 6 da bir daha uyusalar harika olacak 😅 benimkiler uyanıyor, sinir basıyor. Gece 3 kere kalk bir de erken uyan, hali kalmıyor insanın. Bebek uyuyunca sende uyu diyorlar, gerçekten bebek uyuyunca uyuyan anne var mı acaba 😅
beybitolat meritt25 8-8 buçuk mamasını yiyiyo ve bi daha beslenmiyo. 8 aylık bu arada. Zaten biberon reddini aşamadığımız için sanırım kesti. Uyumadan yediği mamayıda kaşıkla yediriyorum zaten
sdemir0652 miladrian ay evet ya bazen 5′te bile uyanıyor geri uyutmaya çalışıyorum zorla evde bebek arabasıyla yaşıyoruz o yüzden onda daha çabuk uyuyor 😂 ama genelde uyumuyor uyusa bile bir saat anca yani onda da zaten ben dalana kadar uyanmış oluyor olmuyor yani 😂 gündüz evde tek olduğum için o uyuyunca uyuyamıyorum duyamam falan diye ama çalışmaya başlayacağım için annem bakmaya gelecek biraz uykuya doyarım belki o zaman onun sayesinde 😂
sdemir0652 zencefillikurabiyeadam 6 aya yeni girdik biz arada bir ek gıda verdiğim için ek gıdadan 1-2 saat sonra mama veriyorum artık 150 CC veriyorum 4 kez falan vermiş oluyorum sabahtan akşama kadar ek gıda vermezsem 3 saatte bir yani 5 kez veriyorum akşam 7 gibi uyuyor ondan sonra da iki kez dream feed oluyor en son gece 12-1 arası onunla sabah 6ya kadar uyuyor zaten