aysefcc Merhabalar kızlar. Kızım 6 aylık oldu geçen pazartesi kontrole gittik çocuk doktoruna herşey yolunda. Göz muayenesi hakkında bişey demedi bende unuttum sormayı. Ama daha küçükken rop muayenesi için gitmiştik göz doktoruna. 6.ayda şaşılık için muayene var demişti. Siz götürdünüz mü randevu aldım ama dün akşam arkadaşım ben götürmedim ikisinide dedi. Acaba bir sıkıntı olsaydı kendi doktorumuzmu göndercekti bizi. Bilemedim gitsekmi gitmesekmi
cicimomy aysefcc bence gidin yinede baktirin 5 aylık bebeğimin gözlerinde kayma var 3 aylıkken götürmüştüm 6. Ayda yine götürcez ihmal etmeyin derim
aslhnkrts aysefcc benim kızım prematüre olduğu için rop muayenesi olmuştu ekstra bir doktor kontrolü önermemişlerdi 1 yaşında götürdüm ben göze, hafif astigmat var dediler şaşılık muayenesi var mıydı bilmiyorum eğer bana da deseler bende götürürdüm o zaman en mantıklısı götürmek bence
muno112 Bende rop yaptırdım 1 yasa kadar gerek yok dendi. 1. Yaş kontrolünde hipermetrop çıktı 1 sene sonra kontrol istendi gözlüğe gerek duyulmadı. Prematüre ise 6. Ayda işitme testi isteniyor Bera testi deniyor onu sorabilirsiniz yoksa ekstra bir kontrol yok
aysefcc İşitme testine ocak ayında bulduk üniversite hastanesinde bulunduğumuz bölgede sadece orada yapılıyormuş kapsamlı bir test olcak sanırım doğduğunda yapılmıştı ondan geçtik zaten. 35 haftalık doğdu prematüre sayılır yani. Peki doğduğu gündenmi hesaplanır muayene zamanı yoksa doğması gereken gündenmi acaba
Tugcebb aysefcc biz 1 yaşındayız. Doktorumuza özellikle sormuştum şuan gerek yok demişti, yaptırmamıştı. Ama benimde aklımda soru işareti kaldı. farklı bir hastaneye doktora başladık. Sayenizde hatırlamış oldum, bende soracağım tekrar