Oğlum tam 6 aylık nerdeyse doğduğundan beri uyanık kaldığı zamanın yüzde 70inde ağlıyor. Asla kucaktan inmek istemiyor bebek arabasına pusete mama sandalyesine oturmak istemiyor hep kucakta gece yarım saate bir kalkıyor çok yoruldum artık, biliyorum hepsi geçiyor 6 yaşında kızım var onunla ilgilenemiyorum çok üzülüyorum sadece buraya yazmak istedim bugün sanırım sinirlerim çok yıprandı