Berko bir bebek hemşiresi ve 26 aylık anne olarak yazıyorum, ben de doktorlarım da asla önermiyorlar. Gerçekten bir çoğu çocuğu çaresizliğe itiyor ve o yüzden kendileri uyuyor,annem yanıma gelmiyor diye pes ediyorlar. 3 yaşa doğru bazı çocuklar öğlen uykusunu bırakır. Belki de bırakma eğilimindedir. Uyumuyorsa bile odasında karanlıkta siz de yanına uzanıp sakin zaman geçirin uyumasa bile vücudunu dinlendirin